Rokuan koripalloleiri tarjosi liikunnan iloa ja yhteishenkeä säästä huolimatta

16.06.2026

Vuotuinen Oulun NMKY:n koripallo-leiri oli jälleen menestys! Huonoista sää olosuhteista huolimatta, Rokualla järjestetystä leiristä saatiin jälleen kerran ikimuistoinen.

Leirin ohjelmassa oli muun muassa laji-, sekä fysiikka-harjoitteluiden lisäksi leiri-pelejä, koripallo visoja ja mukavaa yhdessä oloa.

Moni nuori piti kuitenkin mukavimpana aktiviteettina ”valmentajat vastaan leiriläiset”-koripallo ottelua, sekä torstai päivän vauhdikasta turnausta.

Teksti: Anni Pietola
Kuva: Tuukka Leviäkangas

Arkistot